7 راه کنترول بخار روی در روز های مهم

همه ما چنین لحظه های وحشتناک را تجربه کردیم: شما روزی را که برای ماهها انتظار آنرا داشتید (عروسی، شیرینی خوری، فراغت، مصاحبه شغلی مهم) بیدار می شوید، میبیند یک بخار بزرگ بالای بینی، پیشانی و یا زنخ  شما برآمده است، همه چیز که نیاز دارید، چند ترفند سریع و استفاده از محصولات  مناسب برای کاهش دانه  بزرگ است که زیبایی و اعتماد به نفس شما را ازبین میبرد. در اینجا راهنمای شما برای کنترل چنین بخار ها ذکر شده است:

 1: هراس نداشته باشید

در حالی که ممکن است شما به هر شیوه ممکن بخواهید بخار را از بین ببرید، اما اکنون وقت نگرانی نیست. استرس تنها می تواند موجب التهاب جلد شده و باعث می شود بخار شما بیشتر وبيشتر گردد. قبل از درمان، چند نفس عمیق بکشید.

مرحله 2: استفاده از  یخ

آرام باشید و یخ را روی آن قرار دهید.  تورم را با استفاده از یک کیسه یخ برای 5 تا 10 دقیقه کاهش دهید . یخ التهاب را کاهش می دهد و سبب میشود اندازه ی بخار شما  شما کاهش یابد و در نتیجه زودتر از بین برود.

مرحله 3: پاک کردن جلد
صورت خود را کاملا تمیز کنید و دوا های خود را برای درمان آماده کنید. صورت خود را با آب گرم بشویید تا منافذ را باز کنید و پاک کننده ملایم مانند  ژل اکنی کیور  ویا  GEL. BPO را انتخاب کنید. GEL. BPO فیس واشی  حاوی و بنزوئیل پراکسید است که برای پاک کردن جلد و کشتن باکتری ها کار می کند. بعد از شستن چهره، جلد  تانرا  را با یک حوله پاک خشک کنید.

مرحله 4: مدیریت درمان
بعدا شما میتوانید از ژل BPO استفاده کنید این ژل سبب از بین رفتن میکروبهای که سبب بخار میگردد گردیده و در بهبود سریع بخار کمک میکند. شما میتوانید ژل BPO را شب و ژل کلیندامایسن را صبح استفاده کنید. 

مرحله 5: ضد آفتاب
از ضد آفتاب SUNCURE 30 که فاقد چربی است استفاده کنید. ضد آفتاب های چرب سبب تشدید بخار جوانی دانه میگردد. 

مرحله 6: حوصله کنید 
منتظر باشید تا دانه به آهستگی خوب شود از فشار دادن و کندن بخار خود داری کنید در غیر آن میتواند سبب تشدید بخار و بزرگ شدن آن گردد. 

مرحله 7:  با متخصص جلدی مشوره کنید 
از دوا های خودسرانه استفاده نکنید اینها صرف میتوانند سبب تشدید بخار شما گردند. با متخصص جلدی نزدیک تان مشوره کنید و مطابق دستور او عمل کنید بخار های شما با تداوی موثر و به آهستگی ازبین میرود.

نظرات

‏گل محمد گفت…
سپاس جناب داکتر صاحب

 برای تداوی جوانی انه و داغهای آن با ما به تماس شوید

شفاخانه جلدی آروین

شفاخانه جلدی امید کارا

مطالب بیشتر