۸ عملی که سبب کنترول جوانی دانه تان میگردد.

توقف بخار روی  قبل از شروع آنها ممکن است به نظر شما غیرممکن باشد. چون شما هر بار بازار میروید، یک محصول جدید را خریداری نموده امتحان میکنید، از ان ناراضی میباشید و سپس محصول دیگری را امتحان می  کنید اما نتیجه همیشه یکسان است چون شما تحت نظر متخصص جلدی اقدام به تداوی ننموده اید. 

اما یک راه حل بهتر وجود دارد.  هشت تغییری که می توانید در روال روزانه خود ایجاد کنید  تا بخار های شما را کنترول نموده و از شدت آن جلوگیری نمایند. 

۱. یک تونر را به رژیم خود اضافه کنید!

یک پاک کننده 70 تا 80 درصد خاک و آلودگی  را از جلد شما حذف خواهد کرد، اما شما نیاز به کمک به از بین بردن بقیه دارید. یک تونر پاک کننده چربی باقی مانده و حجرات  جلد را حذف می کند. با اضافه کردن 10 ثانیه دیگر به روال روزانه پاکسازی جلد تان میتوانید با استفاده از یک تونر جلد تانرا پاکتر کنید اگر تونر در دسترس نیست میتوانید روز یکبار از الکول پد که در تمام دواخانه ها موجود است استفاده کنید. 

۲. به اندازه کافی بخوابید! 

خواب کافی سبب کاهش استرس گردیده و استرس در تشدید جوانی دانه رول دارد. 

۳. از دست زدن به صورت تان خود داری کنید! 


بسیاری عادت دارند ده ها بار در ساعت به صورت خود دست زده و دانه های را فشار داده و یا میکنند. اینها سبب انتقال آلودگی بیشتر صورت و تشدید جوانی دانه میگردد. 
مواد آرایشی را قبل از خواب حتمن بشویید! 
زیرا اینها سبب بندش منافذ جلد و تجمع چربی در تحت جلد. و تشدید بخار صورت میگردند.  

۴. از روغن مو استفاده نکنید! 

روغنهای موی سبب چربی جلد در ناحیه پیشانی و تشدید بخار های جوانی دانه میگردند از چرب نمودن مو خوداری کنید. 

۵. روی تانرا با کریم چرب نکنید! 

چربی جلد سبب بخار وو چرب نمودن جلد سبب تشدید آن میگردد. 

۶. بررسی مجدد مواد آرایشی و بهداشتی تان!

شما ممکن است پاک کننده و تونر کامل را انتخاب کرده باشید، اما محصولات دیگر که استفاده می کنید چگونه اند؟  در خانه یا الماری  شما ممکن است چیزهای پنهانی داشته باشید که باعث می شود تا بخار شما را شدید سازد. ضد افتاب، مواد آرایشی چرب، کریمهای مرطوب کننده، کریم های روشن کننده... موادی اند که شما همه روزه استفاده میکنید و میتوانند سبب شدت جوانی دانه تان گردند.

 ۷. به آنچه می خورید توجه کنید! 

غذاهای  ممنوع (چاکلیت، پیتزا، غذاهای سرخ شده، نوشابه های انرژی زا  و کافئین)، رژیم های غذایی با شکر و لبنیات تصفیه شده، ممکن است نزد برخی افراد سبب تشدید جوانی دانه گردند. اگر شما از اینها استفاده می کنید و متوجه شدید سبب تشدید جوانی دانه تان میگردند از آنها اجتناب کنید. 

۸. مشوره با داکتر جلدی!

اگر با وجود استفاده ازین روش ها باز هم بخار های شما کنترول نشد با متخصص جلدی مشوره کنید.

نظرات

‏علی میثم گفت…
ممنون
‏وثیق گفت…
معلومات جالب و خواندنی بود دست تان درد نکند و خداوند شما را آجر و ثواب دارین نصیب کند.

 برای تداوی جوانی انه و داغهای آن با ما به تماس شوید

شفاخانه جلدی آروین

شفاخانه جلدی امید کارا

مطالب بیشتر